Fly me too the moon

Det har varit en bra dag idag även fast jag varit och fortfarande är trött som en gnu! Jag ska verkligen försöka att komma i säng innan kl tre i natt! Lycka till tänker jag själv angående det.

Jag har inte så mycket att skriva. Hittade ett personlighetstest som jag gjorde innan.

"Din personlighetstyp:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra."


Tja ni får väl avgöra själva om ni tycker det stämmer in på mig eller inte. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0