Don't leave me out in the rain

Jag är rädd, lättad, glad, ledsen, tacksam, lycklig, orolig, allt på samma gång. Det finns så mycket funderingar i mitt huvud just nu och så mycket känslor i omlopp. Jag vet verkligen inte om jag ska vara glad eller ledsen. Jag vet iaf att det finns så fina människor i världen att jag blir helt mållös. Jag trodde inte ens att sådana människor existerade! Ordet tack känns liksom alldeles för litet just nu! Jag har så himla mycket att vara tacksam över just nu och det är jag verkligen också! Om man bara kunde styra över sina känslor själv, då hade mitt liv varit perfekt! Jag borde byta namn till "Caroline nervös och orolig Svensson". Undrar just om skatteverket hade godkänt det;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0