Diskboot failure

Varför gör och säger jag allt fel hela tiden? Är jag typ programmerad till det eller? Isåfall undrar jag om man typ kan reboota mig eller något? Tacksam för svar!

Kan också tillägga lite snabbt att vi idag fått bekräftat att allt ser helt normalt ut och att min mage inte alls är för liten. Så nu kan alla sluta påpeka det och jag kan njuta utav att vara i snart vecka trettio och fortfarande kunna knyta mina skor utan att det är obekvämt! Jag märker inte ens av min mage knappt, superskönt nu när man vet att allt är okej. Så tji fick ni alla människor som anser er har rätten att ifrågasätta min mages storlek!

God natt världen och god morgon alla tidningsbud ;)




Kommentarer
Postat av: Alla tidningsbud i Varberg

Godmorgon Caroline!!

2012-03-16 @ 06:39:53
Postat av: Martina

Åh vist är det underbart med dessa jävla besserwissrar! Ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat! Det är ju så individuellt. Fick höra med drygt 3 mån kvar att jag skulle akta mig så jag inte blev för stor till förlossningen om jag va såå häääär stoooor nuuu! HUR ska man AKTA sig? Ungen gör ju vad den vill med ens kropp känns det som o sålänge BM tycker man ser okej ut så. Hade en som fråga mig en gång: "Är du stor eller liten?" va ju tvungen att svara: "Nej jag är normal!" haha, snopen min. Suck, besserwissrar! Vem vet, vi kanske får samtidigt om ni har tio veckor kvar, i denna farten lär det nog bli så. Haha! Mvh bittrast i stan

2012-03-16 @ 12:15:48
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0