Words of wisdom

Det var hemskt vad många som ville läsa min blogg idag. Det kanske blir så när man lägger ut en bild på en lokal kändis;-).

Just nu för tillfället ligger jag i sängen och funderar. Jag har de senaste dagarna förstått att man inte behöver ta allt så allvarligt och att man inte behöver gå omkring och vara sur på människor i tid och otid. Det är ju naturligtvis helt sant och något som är värt att tänka på. Dock kan jag inte efter den här dagen bara bita ihop och se glad ut. Orättvisor och människor som tror de kan bestämma allt själva går bara inte att acceptera i mina ögon. Med detta sagt ska jag nu försöka glömma min irritation och sova ett par timmar. I morgon är en ny dag med nya äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0