Välkommen nytt år och nya möjligheter

Gott nytt 2012 alla fina människor!

Det nya året har hittills börjat bra och jag mår bättre än på länge. Jag vågar knappt skriva det för då händer det väl något katrofartad snabbare än jag kan ana.

2011 var på många sätt ett helvetes-år där jag flertalet gånger var övertygad om att jag skulle ge upp på riktigt. Jag har nog aldrig mått så dåligt som jag gjorde i perioder under våren.
Det har även varit på många sätt ett fantastiskt år där jag kommit nära människor som nu betyder oerhört mycket för mig och det känns som att jag äntligen har påbörjat jobbet med att finna mig själv. 

Nyårsafton spenderades med två goda vänner (och Marcus såklart). God mat och trevligt sällskap. Jag var chaufför kvällen till ära och släppte även in hästar. Därför slapp jag vakna upp bakfull i går vilket var helt underbart!!

Idag tittar (tittade) solen fram och det verkar inte blåsa storm heller. Får nog passa på att rida en lång runda så Enya får springa av sig lite. Det kan hon behöva!



Mars/april-2011, min allra bästa vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0