That is why I'm sleepless

Aj, det gör ont, ska det göra så här ont?

Vilken natt jag hade natten till idag. Max två timmars sömn. Var det inte jag själv och min oro som gjorde att jag inte kunde sova så var det katterna eller bebisen. Jag trodde seriöst jag skulle bli galen där ett tag.
Samtidigt som jag hade världens värk i magen så gjorde någon kullerbyttor innuti magen och katten låg PÅ mig och snarkade. Lätt att sova då...
Dessutom visste jag att jag skulle upp om bara någon timma vilket gör det ännu svårare att somna.

Men nu är iallafall dagen till ända och Enya har fått på sig nya skor med broddar. Detta innebär att det är slut på latmansdagarna och i morgon får jag allt ta mig upp på hästryggen igen :).

Nu får det bli sängen, men känner jag mig själv rätt så kommer jag förmodligen fastna framför Facebook ett par timmar först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0