In the jungle

Idag har bilen varit på service. Det känns alltid bra när han får lite omvårdnad för han är verkligen som en god vän.
Vissa dagar när livet känns halvtrist så hoppar jag in i bilen, drar på lite smörmusik på hög volym och trampar gasen i botten. Då sprids det genast ett stort léende på mina läppar.
Den dagen den bilen rullar bort från vår parkering som någon annans kommer jag känna stor sorg!

Vi har även kollat lite på barnvagn i dag. Käre barn vilken djungel! Det finns med tre hjul och fyra hjul, svängbara hjul och fasta hjul. Man kan köpa med en hård lift eller en mjuk lift. Ställbara handtag,luftfyllda däck ja ni ser ju. Kalaset går på allt mellan 5-15000 kronor. Jag blir helt matt bara av att höra allt!
Tur vi har gott om tid på oss att kolla upp allt som behöver fixas!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Mmm har förstått det här med barnvagnar... bästisen har nyss fått barn, så hon prtade oxå om hur mkt det fanns att välja på....! Kan dock rekomnedera att INTE köpa en med tre hjul! Köp en vanlig hederlig med fyra hjul... typ emmaljunga eller brio eller nått. :) Tre hjul kan inte ta sig fram över allt... ;) och du kanske behöver en terränggående som är i stallet då ch då :)

2012-01-29 @ 11:35:17
URL: http://riderdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0