Leva livet

Idag har jag fått mig en tankeställare!
Jag måste lära mig att uppskatta de fantastiska saker som jag har i mitt liv. Man vet aldrig vad som händer i framtiden, dags att börja leva i nuet. 

De som står mig nära och som jag verkligen tycker om är friska och välmående, bara det gör ju att jag borde vakna upp varje morgon med ett léende :).
Jag har människor runt omkring mig som faktiskt på riktigt bryr sig om mig, det är också något att värdesätta och vara glad över!

Nej, nu är det dag att jag lär mig att inte haka upp mig på småsaker, slutar att oroa mig i onödan och framför allt ser framåt. Det är en lång resa dit men man måste börja någon gång!



Kommentarer
Postat av: Annelie

Du har så rätt.. alla borde tänka så, som kan :)

2012-01-24 @ 20:10:18
URL: http://riderdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0