20120123

Jag gillar snön, jag gillar dock inte att det inte går att brodda min häst eftersom skorna är för slitna. Men jag passar helt enkelt på att ge henne en välförtjänt veckas vintervila i väntan på hovslagaren som kommer på måndag.

Dagen har varit bra även om den inte började bra. Jag hade en "vaknamedångestmorgon" dock släppte det fort och resten av dagen blev toppen.

Det är så roligt att göra människor glada! Speciellt fina, snälla människor som verkligen förtjänar det och framför allt uppskattar det. Det gjorde hela min dag!

I morgon väntar nya spännande äventyr, just nu är det roligt att vara jag (för det mesta).



Hittade en gammal bild på mig och Marcus från 2008 som jag tyckte var oerhört snygg ;)


Kommentarer
Postat av: Marcus

oootroligt snygg bild!! :)

2012-01-24 @ 00:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0