Life can be great

Dagarna går fort och jag mår bättre än på länge. Jag hade inte ens vågat hoppas på att jag någonsin skulle må så här bra igen. Bäst att ta vara på tiden och ha roligt tillsammans med roliga människor och mina underbara djur.
Jag är alldeles för dålig på det, att ta vara på tiden när allt faktiskt är bra. Det är ju helt idiotiskt! Så nu ska det bli ändring på det. Jag ska verkligen försöka att inte oroa mig över saker som inte hänt och njuta av varenda dag,timme, sekund som är fri från oro och ångest! Det är ju mycket roligare att skratta och ha kul!

Nu ska jag dock ägna mig åt något utav det bästa som finns, sova!




Ett minnesvärt ögonblick. Ett utav de bästa ställena på jorden och två av de bästa varelserna som lever på den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0