Stupid girl

Jag önskar att jag vore en mer öppen person som kunde säga precis vad jag tycker, tänker och känner. Visst, det kan ju få sina konsekvenser men tänk så skönt att slippa gå omkring och hålla på saker!

Jag önskar också att jag kunde ha lite mer tro på mig själv. Eller rättare sagt, sluta tro att varenda människa tycker illa om mig, pratar illa bakom min rygg, vill mig illa, etc. Alla människor är inte elaka även om det finns många puckon där ute med.
Allt jag egentligen vill är att bli omtyckt för den jag är, men hur ska jag kunna bli det när jag inte vågar vara den jag är? Den ekvationen går liksom inte ihop.

Obsevera att detta inte alls var menat som något "tyck synd om mig" inlägg alls. Jag blir bara så förbannad på mig själv för att jag är sådan. Jag vill inte vara sådan. Jag vill vara den jag var förr. Glad, rolig, öppen och spontan. Hur gör man?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0