Tack <3

Tack alla gulliga människor som grattat oss :)

Jag vill dock poängtera att jag inte kommer göra denna blogg till en "gravid-blogg", jag vill inte ha det så och jag vet en som skulle strypa mig om jag börjar lägga upp diverse magbilder och skriva om gravid-krämpor ;). Däremot kommer det säkert nämnas saker omkring ibland. Det är ju svårt att låta bli eftersom det blir en stor del av mitt liv.

En sak till som jag vill klargöra är att ja, jag rider fortfarande min häst och planerar att göra det så länge det känns okej för mig. Det är inte skadligt för barnet på något sätt. Visst, jag kan ramla av men jag kan också ramla ner för trappan, krocka med bilen eller få en hylla över mig inne i affären ;). Jag vill alltså inte höra diverse moralpredikningar om att jag gör fel som fortsätter rida. Har någon problem med det så ring Poolia!


Kommentarer
Postat av: Martina

Magbilder, så töntigt ;-) haha! Men ta bilder för eget bruk det är verkligen skitkul att se tillbaka på. Och klart du ska fortsätta rida så länge det känns bra - har en i min föräldragrupp som red länge. Du har säkert läst om vad jag anser om besserwisser- kärringar ;)

2012-01-12 @ 20:13:36
URL: http://envuxen.blogg.se/
Postat av: Martina

Hehe, nej jag vet, drev mest med mig själv ;-)

2012-01-12 @ 21:18:04
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0