Right or wrong

I natt har jag sovit mer än vad jag borde vilket gör mig till en vandrande zombie. Tio timmar är lite att ta i även för mig.

Det känns lite bättre idag än vad det gjorde i går även fast besvikelsen fortfarande finns där.

På tal om besvikelse. Om man får reda på att en "vän" är gravid har man rätt att berätta det för alla? 
Okej om man säger det till sin sambo eller liknande men till gemensamma vänner och till och med till personer som man vet att vännen inte tycker om, är det okej? 
I mina ögon är det något privat, inget som någon annan har rätten att sprida ut, iallafall inte till personer som man själv skulle velat berätta det för. Men det kanske är jag som är känslig och tänker helt fel?

Nu ska jag åka till min häst, hon gör mig aldrig besviken och inte snackar hon en massa skit heller ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0