20120125 (26)

Just nu kan jag inte göra något annat än att le, hur blev det så här? Så himla oväntat, roligt och framför allt bra! :)

Jag har gjort en upptäckt! Jag har alltid sagt att jag behöver minst nio timmars sömn per natt för att inte bli ett monster. Men nu har jag inte sovit mer än sex timmar många nätter i rad och det har fungerat bra faktiskt! Jag är inte tröttare än vanligt på dagen och har man kul så behöver man inte sova ;).

Enya verkar nöjd över att få vila. Jag känner mig dock som världens sämsta häst"ägare" som inte rider henne.
Även om jag vet att det bara är nyttigt för henne och jag ser ju att hon mår bra så gnager det dåliga samvetet där inne. Därför är jag noga med att ta in henne och borsta, ge lite godis och massa kärlek varje dag för då känns det lite bättre!

Nu ska jag gå och dra täcket över huvudet och förtränga alla pinsamma saker! Hoppas att min tjocka, sura men ack så vackra katt gör mig sällskap!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0