What a difference a day make

Idag har jag haft en stallfri idag. Det var en oerhört konstig känsla. När klockan passerade 12 så började det liksom klia i fingrarna och jag längtade verkligen efter att åka dit. Dock visste jag ju att Enya fick bästa möjliga omhändertagande så det var inga problem i sig.

Vi har även besökt staden idag, vilket inte händer speciellt ofta. Med tanke på hur hemskt det kändes att prova diverse klädesplagg så lär det dröja innan jag besöker den igen. När man börjar gråta inne i provrummet då är det illa. Nog för att jag visste att jag skulle gå upp i vikt nu men att det skulle generera i en sådan ångest det trodde jag aldrig.

Vi avslutade vår trip med att provköra en bil. Det är ju tyvärr så att hur mycket våld man än använder så går det inte att få in en barnvagn i vår underbara lilla bil. Men den vi kollade på idag var faktiskt riktigt fin så blir det en sådan kanske jag inte kommer gråta lika mycket när fina lilla "Fabbe" rullar bort från vår parkering!



"Min" fina vän i vått och torrt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0