Pinch me

Åh vad jag vill kunna skriva allt här som jag tycker,känner och tänker. Men det går inte, då får jag lösenordsskydda bloggen och då förlorar den ju liksom lite av sin mening.

Jag skulle vilja kunna dricka vin, det är det jag saknar mest med att vara gravid. Missförstå mig inte nu och tro att jag är någon slags halv-alkis för är det något jag inte är beroende utav så är det alkohol. Men just nu när jag verkligen känner att skulle behöva prata av mig lite då hade ett par glas vin behövts för att få fram orden.

Jag äter som en häst för tillfället känns det som. Inte bra! Kunde jag åtminstone inte äta samma mat som en häst med då? Känns som att man inte lägger på sig speciellt mycket vikt av att äta lite hö. Ska nog prova detta i morgon i stället för efterätten!


Annars är allt bra. Alla människor (som har betydelse) är så snälla och glada mot mig för tillfället att jag blir alldeles rörd, tack <3 .


Kommentarer
Postat av: Martina

Känner igen det där med vinet o tycker precis som du säger att man ju inte behöver va en lådvins-alkis för det ;-) va gravid större delen av sommaren (i smyyyyg dessutom) o då tänkte jag inte en tanke på alkohol, o det gör jag väll inte dagligen nu heller, men... Ett, eller två glas rödvin en höst/vinterkväll, det ser jag fasiken fram emot o den tanken har slagit mig mer än en gång!

2012-02-07 @ 01:30:13
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0