Bitch slap

Man hinner det man vill hinna och man prioriterar det man vill prioritera. Det är jag helt övertygad om!
Man glömmer dessutom inte av saker som är viktiga för andra, och borde vara det för en själv också.
Om man mot förmodan skulle glömma så står man för det man gjort och ber om ursäkt. Vissa människor verkar dock inte förmögna att göra det, det känns lite som "störst, bäst och vackrast -syndromet".

Det är tur att det finns så mycket fina människor att glädjas åt istället. Innan läste jag ett blogginlägg som gjorde mig så rörd att jag blev tårögd. Sådant gör mig glad!


Kommentarer
Postat av: sandra

Ja precis. Att be om ursäkt vore väl inte så svårt. Med tanke på att personen i fråga ändå har ansvaret och att man tyvärr är tvungen att lita på personen. Men det fick vi ju klaert för oss att det kan vi icke göra. Eller vänta nu... Det visste vi ju redan. Hur många lögner har inte kommit ur den käften!

Kul att ett blogginlägg fick dig glad iaf :-D

2012-02-06 @ 06:53:47
URL: http://sandrastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0