Fix you

Jag vet seriöst inte vad det är för fel på mig, jag är iaf inte mig själv riktigt just nu. 
Jag antar att det är alla konstiga hormoner som spökar i kroppen kombinerat med en massa tankar som snurrar runt i huvudet. Jag känner mig ensam trots att jag aldrig är det numer ;). Det är dock mest mitt egna fel för jag berättar inte för någon och jag hittar på en massa saker som jag blir ledsen över, saker som jag inte ens vet om de stämmer eller inte.

Enya får vila ett par dagar nu med för det är så kallt att jag inte orkar utsätta mig för det. Tror inte att Enya är speciellt ledsen över det men jag får så ont av mitt dåliga samvete. Jag vill ju att hon ska ha det så bra hon bara kan min bästa vän.



Foto:Matilda Hildingsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0