Ibland stannar tiden liksom upp ett tag

Idag har jag tänkt på Misan för första gången på ett tag och då menar jag verkligen tänkt på henne ordentligt. Idag har ytterligare en fantastisk häst somnat in alldeles för tidigt och då kommer alla känslor tillbaka som om det vore igår jag hittade min allra bästa vän där livlös i hagen.

Det har gått 2½ år och jag har fortfarande inte slängt en enda av hennes saker, inte en borste, ingenting. Jag kan fortfarande inte kolla på bilder på henne och inte filmklipp heller. Jag saknar henne fortfarande så himla mycket!

Idag är det en annan tjej som går igenom precis vad jag gick igenom den där dagen. Känslan av att allt bara är en mardröm som man ska vakna upp ifrån när som helst. Känslan av en extrem tomhet som inte går att beskriva och framför allt ilskan över att det är så förbannat orättvist!

Idag går mina tankar till världens mest envisa men fantastiska lilla häst och hennes ägare. Sov så gott och hälsa Misan!


,
Misan 2008


Kommentarer
Postat av: Matilda

"ibland liksom hejdar sig tiden ett slag

och något alldeles oväntat sker

världen förändrar sig varje dag

men ibland blir den aldrig densamma mer."



- Alf Henriksson

2012-02-28 @ 22:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0