Breakin' the law

Hur kul är det att komma på kl 23.00 att man ska duscha? I-lands problem jag vet men hur trist är det inte?
Dessutom "får" man väl egentligen inte duscha så sent i ett hyreshus men regler är till för att brytas, eller? ;)

Nu är det tydligen vår sägs det. Man måste bli glad då, det står i lagboken verkar det som. Jag blir dock inte alls speciellt glad. Jag vill ha snö och galoppera i (så gott det går) och kall luft i mina näsborrar. Jag gillar vintern iaf när det är -2 grader, vindstilla och strålande sol.

Något annat man tydligen måste bli oerhört lycklig för är det här barnet som kommit till världen. Visst är det roligt för de nära och kära men jag, jag är faktiskt inte speciellt jätteintresserad. Det räcker med att veta att den är född och kanske vad den ska heta, allt annat anser jag vara ganska ointressant för mig att ta del utav.


Nu är klockan visst 00.00 och jag måste fortfarande duscha, skit med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0