Forever, ever, ever

Jag kommer aldrig på något att blogga om förrän jag ligger i sängen och ska sova. Lite irriterande eftersom det är totalt värdelöst att blogga från mobilen!

Dagarna flyter på och på många sätt mår jag bättre än någonsin. Dock finns det ju nya saker att oroa sig för nu. Jag tror ju varje dag att allt inte står rätt till med bebisen eller att jag ska förlora de som betyder mest för mig. Med förlora så menar jag inte nödvändigtvis att personerna ska gå bort utan att de ska försvinna på alla möjliga sätt ifrån mig. Tycker jag verkligen om någon så betyder de hela världen för mig. Det finns ett par utvalda människor och djur som håller mig ovanför ytan och dom är jag evigt tacksam. Jag behöver inte skriva några namn för ni vet vilka ni är och djuren lär inte läsa min blogg ändå ;).

Förresten jag har insett att poker verkar vara ett farligt spel, jag tror jag håller mig till Harpan! Bara ett tips till alla där ute som vill behålla förståndet!


Kommentarer
Postat av: sandra

Harpan äger!

2012-02-17 @ 06:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0