Gratitude

Just nu för tillfället så känner jag mig riktigt glad och tacksam. Det är en konstig och ovan känsla. Livet slutar aldrig att överraska mig. Denna gången faktiskt på ett positivt sätt!
Det finns mycket att vara glad över och att kämpa för även om det kan vara svårt att se det när allt känns tungt! 

Det finns bra och fina människor i världen så varför hänga fast vid de som inte är det? Nej, är det något jag ska göra för min egna skull så är det att ägna mig åt människor som får mig att må bra och inte tvärtom! Det förtjänar jag (hur fel det än känns att skriva).

Nu ska jag sova ett par timmar innan jag ska upp och möta en ny spännande dag!

Take care of thoose who cares for you. You will never regret the time you spent on making someone feeling life worth living.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0