Stop dreaming

Jag bloggade inte igår, jag hade inget att skriva om. Eller egentligen har jag hur mycket som helst...


Är det nödvändigt att drömma på nätterna? Jag hatar när jag som inatt drömmer något som gör mig ledsen och så kan jag inte släppa det på flera dagar. Det känns så verkligt och oftast är det väl mina egna rädslor som kommer fram i drömmarna.
Idag är en sådan dag. Jag vaknade upp av att jag grät och nu kommer jag känna mig ledsen resterande delen av dagen.

Idag väntar även läkarbesök. Måste ta reda på vad det är som gör så ont. Bara allt är okej med det lilla livet där inne så kan jag ha hur ont som helst!

Nu får jag dra mig mot stallet. Enya började ju sättas igång efter den lilla vilan igår men eftersom jag har så ont så får jag hoppa över det idag. Hoppas jag kan övertala Marcus till att skritta henne en sväng :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0