Pest eller kolera

Det är kallt ute. Jag gillar vintern men just nu är det lite väl kyligt för min smak. Hästen verkar däremot oerhört nöjd med läget under sitt fluffiga täcke. Jag börjar bli trött på mina beslutssvårigheter. Jag har alltid haft det och min mamma har alltid sagt att det är för att jag är våg (stjärntecknet alltså). Jag kan aldrig göra ett val eller fatta ett beslut. Idag ledde detta till att jag spenderade 20 minuter i bilen funderandes över om jag skulle göra en sak eller inte. Tröttsamt både för mig och andra! Jag skulle skrivit mycket mer egentligen men ögonen åker igen av sig själva. Vilket tyder på att det är sovdags:-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

oj då förstår jag varför jag är som jag är! Jag har också världens beslutssvårigheter å är ju oxå våg! (stjärntecknet alltså)

2012-02-05 @ 16:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0