On the edge

Vissa dagar känns det som att vad man än gör så blir det helt fel och jag förstår mig inte på någonting. Jag tror jag håller på att förlora förståndet på riktigt den här gången.

Igår var jag en riktigt glad människa som kände mig tillfreds med livet.
I kväll går jag till sängs med oro i kroppen och en tår i ögat. Jag hoppas verkligen jag har fel den här gången men jag vet inte. Jag vet ingenting just nu!

Jag fick iallafall ridit Enya lite innan. En barbacka tur i snön i hagen. Tiden på hennes rygg är riktig kvalitetstid. Hur dåligt man än mår så lyser hon upp tillvaron. Vem kan vara ledsen när det kommer en stor mule och blåser varm luft och slickar (!?) en i nacken ;).


Det är tur att jag har dig <3                         Foto: Matilda Hildingsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0