Not all stories has a happy ending.

Jag är så ledsen, besviken och framförallt arg, på mig själv. Varför är jag så naiv? Varför lär jag mig aldrig? Varför lyssnar jag inte på mig själv?
Jag vet ju så väl hur det blir och framförallt så vet jag ju så väl precis hur det känns!

Idag har jag för första gången någonsin gråtit på hästryggen! Det trodde jag aldrig skulle hända. Med andra ord har det inte varit den bästa dagen i mitt liv.

Min fina sambo har iallafall förgyllt dagen med att göra pannkakor, han är duktig han!

Nu är det dags att hämta den sista tvätten, äntligen klart. Nu ska man bara göra det tråkigaste också, dvs lägga in allt på sin plats och lägga i sängkläderna i sängen. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0