Det var bättre förr!

Det är julafton nu men det känns inte så. När jag var liten då var julen det bästa på hela året, tom bättre än födelsedagen. Kvällen innan var man tvungen att lägga sig tidigt för att mamma och pappa skulle sitta uppe och lacka paketen. När man vaknade på morgonen låg det ett paket i julstrumpan och sen var det frukost med skinkmacka och gröt i föräldrarnas säng, ja det var tider det.
Nu, jag vet inte. Julen blir rolig på en del sätt men jobbig på en del andra. Inget jag behöver gå in närmre på känner jag.

Just nu saknar jag iaf Molly hur mycket som helst. Hon är min lilla guldklimp <3


Kommentarer
Postat av: Ewa

Nu får du bygga upp egna traditioner kring julen. Inte lätt, jag vet, men det går!<3

2013-01-01 @ 15:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0