20120404

Vad ska jag skriva?

Livet är ibland helt fantastiskt, ibland helt upp och ner. Så är det kanske för alla men nu är det här min blogg och då handlar den om mig.

Jag är inte så värst irriterad heller just nu. Bara på människor som tror de är perfekta och att de har rätt att lägga sig i vilka val jag/vi gör i våra liv.  När man är gravid verkar folk dessutom helt plötsligt tycka att man är helt okej att prata med. Det är oerhört faschinerande tycker jag. Precis som om man skulle vara en annan människa bara för det. Jag känner mig faktiskt precis som vanligt trots att jag är gravid ;). Så jag är ledsen att göra dessa människor besvikna. Jag kommer förmodligen aldrig bli någon "bullmamma" som uppdaterar vad mitt barn gör för jag tror helt enkelt inte att någon annan är intresserad av att veta det! Det är ju liksom inte någon som är intresserad av när Marcus går på toaletten eller äter eller sover eller utför något annat basalt behov.

Nu ska jag sova (intressant att veta eller hur!?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0