I wish upon a star

Jag önskar att det fanns någon som bara kunde hålla om mig och lova att allt blir bra en dag, till slut.

Jag önskar att det fanns någon som kunde lova mig att finnas där för alltid utan att någonsin svika.

Jag önskar att det fanns ett mirakelmedel som gjorde att man blev smal, snygg och vacker iaf så mycket att man kunde gå ut utan att skämmas och må dåligt.

Jag önskar att det fanns något sätt att stänga av alla känslor iallafall alla dåliga. Det finns ju mediciner som gör det men då blir man ju helt rubbad på köpet vilket kanske inte är att föredra.

Jag önskar att det alltid var lätt att uttrycka vad man tycker och känner och att man alltid kunde göra det utan risk att människor skulle vända ryggen åt en eller bli ledsna,arga etc.

Jag önskar att det fanns något som gjorde att jag kunde sluta oroa mig för att förlora de som står mig närmast.

Jag önskar att viktiga beslut var enkla att fatta.

Jag önskar att jag slapp vara jag, iaf för ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0