You never know

Jag ska fatta mig lite kortare idag för jag bloggar från mobilen och då går det inte att dela upp i stycken. Det har varit en ovanligt bra dag idag trots hunger,trötthet och en sjuhelvetes huvudvärk. Dock kan jag inte sluta att fundera och analysera allting hela tiden. Jag är en person som verkligen inte kan ta beslut, inte om någonting. Det är oerhört enerverande och tidskrävande. Ett av mina svåraste beslut just nu är huruvida jag ska medverka på kmet i dressyr eller inte. För det första avskyr både jag och enya att rida det vidriga programmet och för det andra tycker jag att det är ett knepigt upplägg på det hela. Jag får helt enkelt fortsatta att fundera och analysera men det lutar åt ett nej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0