Warning, the red bitch is on fire!

Just nu finns det två saker som stör mig allra mest.

Det ena är orättvisor. Varför tror vissa personer att de inte behöver följa regler? Varfär tror de att de är förmer än oss andra? Det får iallafall mig att se ner på personen i stället. "Stor i orden med pytteliten på jorden".
Sedan får man tydligen inte uttrycka sina åsikter heller, iallafall inte om de är negativa.... Det är också orättvisa på hög nivå

Det andra är rövslickeri. När samma människa ena stunden står och beklagar sig över hur saker och ting är och hur människor beter sig, för att nästa stund formligen slicka röven på samma personer. Äckligt vad ordet.

Jag har snart nått min bristningsgräns och ni som känner mig väl vet att när jag blir arg så blir jag så in i helvete förbannad att jag inte vet vad jag ska bli av. Snart är vi där, mycket snart.....


Kommentarer
Postat av: Marlene

Ja du Caroline....vissa tungor äro svartare än natten!!!!!

Tja det är INTE populärt att uttrycka sina åsikter..heheh..vilket är oerhört småaktigt, tycker jag...Va då vissa är för mer än andra?`



Det finns inte..För VI ( du och jag + några till) vet allt, kan allt och är bara bäst!!!! hahahhaha ;)

2011-09-28 @ 23:42:42
Postat av: sandra

Haha det såg ut som pyret på bilden.

2011-09-29 @ 06:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0