Step up

Varenda gång jag sätter mig här och ska diktera ihop ett blogginlägg så försvinner alla bra idéer och jag blir alldeles matt.

Jag är förresten alltid matt mer eller mindre.

Vad ska jag skriva om liksom? Min häst, min längtan till Stockholm, min irritation över människor som utnyttjar andra, min frustration över människor som lägger sig i våra liv? Jag vet faktiskt inte, vet inte om jag orkar lägga ner någon energi på det överhuvudtaget.

Nej, jag tar min man i handen och går en promenad i stället :)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det gjorde du rätt i pinglan! Puss!

2011-09-16 @ 00:34:27
Postat av: louise

Ska vi rymma till underbara stockholm? ;)

2011-09-16 @ 19:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0