Piss i motvind

Min häst var jobbig idag. Motsträvig och stark som en oxe (dock väldigt söt). Blä vad omotiverande det känns att tävla på söndag.
Man kanske helt enkelt bara skulle skippa det hela, finns ju flera anledningar till att göra det...

Annars rullar livet på. Viktminskningen går inget vidare just nu för jag orkar helt enkelt inte ta tag i att träna. Jag rör på mig ungeför varannan dag och äter i princit det jag känner för. Därför så står det still på vägen, kanske tom lite +. Men just nu har jag annat att tänka på så jag skiter faktiskt i det!





Kommentarer
Postat av: Sandra BITHC

Det kommer gå bra på söndag! du har ju min turkavaj :P

Och du!! ät va du vill! Ingen vill ha oss ändå! :D

2011-09-16 @ 13:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0