Otursfågel?

Jag hatar det här. Oron,ovissheten, rädslan. Jag är rädd, jag orkar inte. Inte en gång till.
Varför händer det mig?  Jag som verkligen försöker att sköta mina djur ordentligt. Ger dom all kärlek och omtanke jag bara kan. Jag kanske bara tror att jag tar hand om dom på rätt sätt, egentligen kanske det är mitt fel alltihop, vem vet..

Jag ska inte ta ut något i förskott men det känns inte bra. Skulle det värsta hända vet jag inte om jag någonsin vill hålla på med det jag gör igen. Jag är en människa som för otur med sig. Jag kanske helt enkelt borde bosätta mig i skogen helt ensam utan djur och människor omkring mig så att ingen kommer till skada. Eller så får jag börja
umgås med vampyrer istället.



Mitt nya umgänge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0