Live your own life

Jag är fet för jag äter en massa skit och orkar inte träna.. I'm a big fukkin' failure!

Jag har verkligen inget att skriva om för jag är så trött, trött,trött på dumma, oempatiska och rövslickande människor. Man kanske skulle bosätta sig i skogen med Marcus,hästen och katterna och aldrig mer träffa någon. OCH framförallt  där det inte finns någon täckning på mobilerna så folk inte kan ringa och tjöta och ställa en massa krav hela förbannade tiden!?
Men då måste jag ju sluta handla på Bergendahls och det vill jag ju inte.

Jo förresten,Matilda är bra. DET måste jag ju skriva :)

Här är ett foto på henne från dagens äventyr! Matilda var väldigt faschinerad av brandmännen och deras utrustning ;)



Kommentarer
Postat av: Matilda

Woohoo! Tack fina du! Du är också bra, en av de bästa! Jag tycker inte att du ska bosätta dig i urskogarna, för då kan vi ju inte ses lika ofta! och brandmän med slangar ä grejern. hoppas eskil vill bli brandman när han blir stor :D



Kramkramkram

2011-09-25 @ 10:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0