Var nyfiken <3

Idag har jag sagt farväl till en vän. Ja, det kändes faktiskt så. Jag kan inte riktigt förklara varför men vissa individer man möter får verkligen en speciell plats i ens hjärta och han är en sådan.
Känns dock väldigt skönt att jag hann säga hej då. Nu får han hoppa och skutta och bocka tillsammans med Misan i Trappalanda den lille busen :)

Förutom detta sorgliga inslag så har dagen varit  ganska bra. Lite oro över Enya som för tillfället är svullen och varm i sina framben, dock helt ohalt och ingen puls. Det blir även bättre när man ridit. Men ni som känner mig vet ju hur orolig jag är över allt och att jag alltid är inställt på det värsta. Jag funderar iaf på att låta henne vila i ett par dagar och se om det går ner.

Nu ska jag ta mig orosklump och lägga mig. Det kanske är bra med den här oron, jag är ju aldrig ensam liksom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0