Raindrops falling from the sky

Tittar ut genom föntret och verkligen känner hur ridsugen jag är....eller inte. Vädret är ju skittrist, iallafall om man måste vara ute. Men ska hästen hoppa med Louise i morgon får jag nog rida henne idag, annars är risken att hon har en dubbelturbo i morgon ;).
Det är bra att ha någon som hjälper mig att hoppa, jag ser verkligen hur mycket Enya älskar det, men det gör inte jag. Eller upp till 50 cm är väl okej men Enya vill kunna hoppa liiite högre ibland med. Hon är duktig på det min lilla tjej :)

Nej, nu måste jag ge mig iväg, rida i regnet håhåjaja!!




Love you :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack för tipset Caroline. Jag ska se om jag begriper mig på det :D

2011-10-27 @ 18:48:06
URL: http://riderdressyr.blogg.se/
Postat av: Irma- topponys.blogg.se

Hej fin blogg du har! :)

Kolla gärna in våran, vi har frågestund just nu!

2011-10-28 @ 22:47:13
URL: http://topponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0