Strike a pose

Fy sjutton vad jag är dålig på att skriva här. Jag har ingen ursäkt, jag är bara lat.
Den enda andra ursäkten skulle väl vara att jag för tillfället inte mår speciellt bra. Men till skillnad från alla andra gånger är det faktiskt fysiskt denna gången.
Fick svar på mina blodprov idag och de såg inte så bra ut precis som jag misstänkte. Nu blir det nya prover i morgon och sedan kan jag förhoppningsvis få lite medicin så jag blir bättre snart.


Enya är igång igen efter sin "vila" och är jättemjuk att rida men knäpp. Det bor spöken i varenda buske och då kan man ta tillfället i akt att hoppa,skutta och takta över vägen. Men ja, så länge hon är glad så är jag glad.

Förresten, jag de en toppenbra födelsedag igår. Tack för alla gratulationer och presenter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0