Rubiks kub

I morgon ska jag till farbror doktorn och lämna blodbrov. Jag förstår inte alls den här sprutfobin som många har. Det känns ju knappt? Mensvärk gör ju mer ont om man ska nämna något exempel. Men jag får väl helt enkelt bara vara glad att jag inte har den fobin. Jag är ju rädd för så mycket annat här i världen!

Idag har jag ridit lite dressyr på min häst. Jag var inte på topp och Enya tyckte det var lite mer jobbigt än vanligt eftersom paddocken var tung. Därför red jag bara i 20 minuter, jag vill ju inte orsaka någon kotledsinflammation eller liknande. Det lilla passet gick iaf helt okej!

Nu måste jag sova, jag ska ju upp 9.00 i morgon, rena rama ottan för mig ;)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Whohoo, rubiks kub äger :)



// Fredrik

2011-11-16 @ 20:24:04
URL: http://rubikskub.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0