Jag vill ha en bebis!

Min häst har blivit så himla duktig. Eller hon har alltid varit duktig men jag känner verkligen att hon har slappnat av på ett helt annat sätt nu än innan. Nu kör det förbi alla sorts fordon även stora och små som låter mycket och hon håller sig lugn, förr var det rena rama rodeon när något lät högt.

Enya känns överlag som en helt annan häst, man känner verkligen att hon litar på mig och jag litar på henne. Härlig känsla! Fina,fina hästen. Hoppas bara hon får hålla sig fräsch många år till.
Hade jag haft möjligheterna hade jag tagit ett föl på henne. Parat henne med en connemarahingst!
Den här t.ex. Poetic justice. Övervuxen connemara på 1.52.



<3



Tänk vilken söt bebis det skulle bli :)



Kommentarer
Postat av: saandra

Vad roligt att båda våra hästar blitt duktiga!

2011-10-03 @ 07:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0