Jag lever (som om inte alla visste det).

Oj det är visst nästan två veckor sedan jag bloggade. Tiden går fort. Jag har helt enkelt inte orkat blogga för jag mår så dåligt fysiskt. Jag har inte ens gått en promenad den sista månaden, jag orkar helt enkelt inte. Detta har tyvärr börjar visa sig på vågen med :-(. Jag kan väl erkänna att en och annan dumlekola och chips har smitit ner i magen med. Så det känns trist. Så om någon tycker jag är mer tråkig än vanligt så beror det på att jag helt enkelt inte mår bra. All energi går åt till att orka rida hästen sen sover jag och nu ska jag sova igen! Dumma,dumma sköldkörtel!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Krya på dig! Stor kram

2011-10-25 @ 12:00:25
URL: http://riderdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0