Hej hej, hemskt mycket hej!

Jag blev lite fundersam igår. Varför ska man vara "vänner" på Facebook om man inte ens vill heja på mig när man möts i verkliga livet? Jag brukar i alla fall heja på mina vänner, men vem vet tiderna kanske har förändrats så radikalt att man inte hejar på sina bekanta längre? Från och med nu ska jag ta bort alla på min Facebook som inte har vett nog på att hälsa!

Idag har jag ridit lite dressyr för första gången på en månad. Först var Enya stel och kände för att hänga i bettet vilket inte jag tyckte var en dra idé alls men efter lite övergångar och förvänd galopp så blev hon fin fin att rida! Då skulle jag kunnat sitta där i en timma till och bara njuta.

Håll tummarna i morgon för då är det en stor dag!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Håller med dig angående att hälsa... det är märkligt att man gärna är kompis på fb. men att man sen i verkliga livet har näsan så högt att man inte ens kan säga hej. Knas. Lovar håller tummen... även om det kanske är sent nu? Kram

2011-11-18 @ 17:39:28
URL: http://riderdressyr.blogg.se/
Postat av: Martina

Håller med - sen kan det ju tom va så många gånger att det är DOM som addat en men ändå inte hälsar. Mkt störande!!

2011-11-18 @ 19:36:52
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0