Rainy days

Nu är jag sådär trött igen. Kanske är för att jag inte dricker något kvällskaffe längre.

Idag har jag och Matilda varit oerhört duktiga och ridit i pissregnet. Det var blött och kallt och inte allt för uppkattat av fru Enya tills vi kom till favoritbacken, då var livet på topp igen.
Efter ridturen var vi ännu lite mer duktiga och ägnade oss åt persedelvård.

Det är mycket som är spännande nu, det är som en dokusåpa det hela...

Nu blev jag sugen på pepparkakor, dags att sova!




Bjuder på en bild på min katt

Kommentarer
Postat av: Martina

hahaha, eller hur, satt här för mig själv o fnissa igår när jag tänkte på det, sen tog jag 5 rutor med choklad bara för att trösta mig efter detta barndomstrauma med clementiner i godispåsen ;-)

2011-11-30 @ 11:26:01
URL: http://envuxen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller verkligen med om att vårt liv är en dokusåpa, det är så spännande (:

2011-11-30 @ 17:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0