One step closer

Jag ser att det är många kloka människor med sunda åsikter som läser min blogg. Detta gillar jag skarpt! Det får mig att känna hopp om mänskligheten!

Idag har varit en mycket bra dag på många sätt och vis. Positiva besked,mysig tur i skogen på den bästa hästen, plankstek på favoritrestaurangen och till slut lite äkta fjortisfilm på bio. En komplett dag skulle jag vilja säga!

Nu måste jag sova och drömma om romantiska vampyrer;-).

Förresten,jag såg att Amanda åkte ur Idol. Helt riktigt men kan inte alla rösta ut Molly nu?! Visst tjejen sjunger fantastiskt för det mesta men hon är ju ungefär lika gammalmodig som ett par spetsgardiner med volanger!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Första gången jag läste din blogg Caroline och så fort man såg Headern så ville man läsa :)



// Sofie på Top Jumping

2011-11-24 @ 17:44:57
URL: http://topjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0