Grown ups

Trots oron över morgondagen har detta varit en bra dag på många sätt.

Jag är tillbaka på banan kan man säga och det känns oerhört skönt, jag har verkligen saknat det!

Jag är även så himla glad över att ha hittat en vän där som jag verkligen kan vara precis hur barnslig jag vill tillsammans med, någon som delar min humor. Det är så fantastiskt härligt att få känna sig som femton igen, iallafall för en stund. Jag kommer aldrig sluta vara barnslig, det är då man blir gammal på riktigt!
I morgon bär det dessutom av mot nya äventyr vilket jag verkligen kan behöva efter det jag behövt gå igenom innan på dagen.

Nu ska jag sova och lyssna på vinden utanför. Det är så härligt, speciellt när jag vet att min häst är inne i sin box och myser. Jag skulle aldrig kunna få ro i kroppen om hon vore ute i det här!


Kommentarer
Postat av: uLLiS

haha! Det är roligt att kunna vara hur barsnlig man vill. Usch för alla tråkiga mogna människor! dom kan inte ha kul :D

2011-05-30 @ 05:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0