F*ck

Okej, jag kan inte hålla mig längre, jag är så inihelvete irriterad rent ut sagt så nu skiter jag i om någon läser detta och tar åt sig.
Jag förstår inte vad det är med människor? Vad är det som gör att vissa är så fruktansvärt otacksamma och själviska? Är det genetiskt eller handlar det om uppfostran? Någonstans har det ju brustit rejält i alla fall.
Det finns två personer där ute som verkligen förtjänar varandra. Grattis till dom!

Jag blir dessutom jävligt trött på mig själv för att jag är för feg för att säga ifrån. Jag orkar helt enkelt inte med konsekvenserna.

Nu ska jag ta ett låååångt andetag och lugna ner mig. Det är bara jag som förlorar på att vara så upprörd.


Kommentarer
Postat av: ULLIS

håller med dej ! Ja ge oss styrka att säga vad vi tycker! Kan andra, kan vi!

2011-05-26 @ 06:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0