Destiny

Ny dag, nya tag. Livet är jävligt oförutsägbart men ändå så fruktansvärt förutsägbart. Undrar bara om man någonsin kommer få någon medvind??

Jag önskar att jag kunde vara som ala andra "normala" människor. Inte stressa dygnet runt, inte orora mig för ALLT hela dagarna, kunna jobba, leva normalt helt enkelt. Jag har dock börjat inse att jag aldrig kommer klara det, jag får helt enkelt leva med det och acceptera det.

Idag står det uteritt med Enya på schemat. Jag försökte mig på att tömköra igår, haha Enya var inte imponerad alls! Hennes små stofasoner kom fram och när vi gick från stallet så fattade hon absolut
inte hur man skulle göra utan hon gick sicksack och försökte vända hela tiden. När vi däremot gick tillbaka hemåt då förstod hon precis hur man skulle göra och började till och med arbeta lite. Busted säger jag bara!?

Dags att sätta fart, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0