Judgement day

Jaha, då var det dags, Domedagen är här! På lördag 18.00 så smäller det tydligen och världen går under.
Spännande! Jag kommer sitta som på nålar hela lördagen och bara vänta...

Jag sitter just nu och kollar på ett utav mina absoluta favoritprogram, Plastikdoktor 90210. Jag tycker verkligen det är superintressant att se när de karvar i människor och det får ju mig att inse hur många operationer jag skulle behöva för att ens få lov att bosätta mig inom det postnummerområdet. Jag skulle nog behöva en "hel-rekond" om man säger så!
Min absoluta favorit i programmet är Dr Robert Rey, han ser så underbart plastig och feminin ut samtidigt som han faktiskt kan vara lite snygg ibland. Hmm,,,konstig beskrivning där och det är svårt att förklara. Jag slänger in en bild på honom så får ni helt enkelt avgöra själva vad ni tycker!



Dr Robert Ray

Nej, nu ska jag fortsätta att ladda inför jordens undergång! Massa saker man måste göra innan ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0