Tjobre

Okej, jag ska ta mig i kragen och skriva ett blogginlägg nu :)
Frågan är bara om jag ska skriva ett positivt eller negativt, vi kör på ett positivt!

Den senaste tiden har Enya känts så himla fin. Mer samarbetsvillig än vanligt och mycket mjukare i munnen än innan. Idag fick jag det också bekräftat när jag lektion, hon var helt fantastisk! Gjorde allt jag bad henne om och lite till, så fruktansvärt roligt!! Jag gick där ifrån med ett stort leende på läpparna. Enya verkade också nöjd då hon la sitt huvud på min axel precis som "det där gjorde vi bra morsan".
Hon är verkligen bäst min lilla häst :)


Jag älskar dig min fina vän <3

Kommentarer
Postat av: Ullis

duktigt caroline! Du får ju uppdatera oftare :D

2011-05-16 @ 16:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0