Hey ya!

Jag orkar inte riktigt blogga för tillfället, har ingen lust. Men jag lever och livet går sin gilla gång. Jag oroar mig över allt precis som vanligt. Jag oroar mig nog tom lite mer än innan, man kan aldrig vara orolig nog!

Jag har dessutom bestämt mig för att bli nykterist efter nästa helg. Efter två dagars bakfylla har jag helt enkelt insett att jag är för gammal för sånt här. Dags att bli vuxen nu kanske.

Nu ska jag kolla på Big brother och förlora ett par hjärnceller till.
Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, var det så illa efter lördagen ;) det kanske var jag som lyckades supa dig under bordet istället för tvärtom ;) tsss

Kramar

2011-05-03 @ 11:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0